Anvelope de vară de dimensiunile 255/55 R19
Revista «Авторевю» a testat anvelopele de vară pentru SUV-uri și Crossover-uri
În noul test «Авторевю» s-au intilnit anvelopele de vară de dimensiunea 255/55 R19
Lista anvelopelor testate:
În noul test, experții revistei populare ruse Autoreview au testat anvelopele pentru prima dată pe o mașină electrică - Audi e-tron 55 quattro. Dimensiunea 255/55 R19 a fost aleasă pentru crossover-uri, iar lista participantilor include atât pneuri scumpe de la giganții pieței, cât și anvelope ieftine din Asia.
Segmentul bugetar a fost reprezentat de două mărci taiwaneze - Nankang și CST (deținută de Cheng Shin / Maxxis), precum și marca privată Tristar, deținută de compania comercială belgiană Deldo.
Anvelopele CST i-au surprins pe toți oprind mașina pe suprafața uscată mai repede decât Nokian și Pirelli. În același timp, celelalte două anvelope bugetare au fost clar mai puțin eficiente decât liderii testelor. Pe suprafețele umede, au primit note mari mărcile coreene Hankook și Kumho, în timp ce Continental PremiumContact 6 a dat o surpriză neplăcută și a pierdut in fata la anvelopele ieftine din Asia în testul de acvaplanare.
În ceea ce privește zgomotul, toate anvelopele au fost atât de similare încât acest factor a fost eliminat din clasamentul final. Cele mai grave din punct de vedere al netezimii au fost Nankang, dar rezultatul lor a fost numit „necatastrofal”.
Michelin Pilot Sport 4 SUV a devenit cel mai bun, depășind pe toti in competiție atât pe suprafețe uscate, cât și umede. În același timp, acestea au o rezistență relativ mare la rulare, ceea ce este un factor negativ pentru proprietarii de vehicule electrice. Al doilea loc a fost ocupat de această dată de Pirelli Scorpion Verde, care a avut un comportament mai puțin stabil, dar rezistență ridicată la acvaplanare, iar al treilea loc a fost ocupat de Continental PremiumContact 6, care au o rezistență redusă la rulare, pentru care, se pare, au trebuit să sacrifică performanțele pe suprafețe umede.
Anvelopele Nokian Hakka Black SUV 2 au acumulat laude pentru echilibrul lor bun de manipulare pe suprafață uscată, dar există dezavantaje, cum ar fi rezistența micsorata la acvaplanare. Acesta este urmat de SUV-ul Hankook Ventus S1 evo2, care a avut în general o bună manevrare pe suprafata uscată și umedă, urmat de Nexen N'Fera RU1, care funcționează destul de bine pe suprafețele umede, dar este mai lent la răspundere pe suprafețe uscate. Anvelopele celui de-al treilea membru al celor trei producători coreeni, Kumho, a participat, de asemenea, la test, dar a pierdut în fața concurenților din celelalte două mărci, deoarece Kumho Crugen HP91 nu este suficient de eficient pe suprafețele ude și are o rezistență slăbită la acvaplanare. Singurul plus este un confort bun pentru călătorie.
Ultimele trei linii previzibil au fost ocupate de anvelopele bugetare, iar cele mai bune dintre ele au fost CST Adreno H / P Sport, care, așa cum am menționat deja, se opresc foarte repede pe suprafețele uscate. În același timp, pe suprafețe umede, rezultatele au fost mult mai puțin impresionante. Anvelopele Tristar Sportpower SUV au performanțe slabe și pe suprafețe ude, la fel ca Nankang SP-9, care a ajuns pe ultimul loc. Nankang-ul are cele mai lungi distanțe de frânare pe suprafețe umede și sunt predispuse la derapaj pe suprafețe uscate, dar cel puțin se descurcă bine cu fenomenul de acvaplanare.
În general, testul nu a dezvăluit nimic fundamental nou, iar primele locuri au fost ocupate de anvelopele scumpe premium, urmează apoi de un grup prietenos format de brandurile din Coreea , iar anvelopele bugetare ocupă linile la sfârșitul ratingului.
Rezistență ridicată la acvaplanare
Stabilitate laterală ridicată și manipulare bună pe suprafețe umede
Manipulare bună pe suprafețe uscate
цйу
Consumul crescut de combustibil
Distanțe scurte de frânare în toate condițiile
Manipulare bună pe suprafețe uscate
Confort bun de călătorie
Tendința de a subestima și distanțele lungi de frânare pe suprafețele umede
Distanțe lungi de frânare pe suprafețe uscate
Consum redus de combustibil