WR A4
Dezvoltarea anvelopei de iarnă Nokian WR A4 a durat aproximativ 4 ani. Ca și predecesorul popular, acest model este conceput pentru țările din Europa Centrală și de Vest, unde condițiile climatice din timpul iernii sunt mai mult decât specifice. Din acest motiv, acesta prezintă cele mai puternice părți ale asfaltului și zăpezii umede, iar compusul din cauciuc al protectorului său este proiectat să funcționeze la temperaturi de aproximativ zero grade Celsius.Una dintre inovațiile-cheie ale noutății este tehnologia de laminare a benzii de rulare. Esența sa este utilizarea mai multor tipuri de șipci, fiecare dintre care, împreună cu blocurile, realizează o serie de funcții. O altă diferență față de modelul generației anterioare este proiectarea zonei umărului din partea exterioară a protectorului. Acesta conține o multitudine de blocuri transversale, care au o rigiditate structurală ridicată și sunt conectate unele cu altele prin intermediul unor poduri speciale. Această structură multi-componentă funcționează ca o singură unitate, ceea ce mărește stabilitatea magistralei prin apelarea rapidă. În plus, această proprietate este îmbunătățită de lamelele 3D cu auto-închidere, care îmbunătățesc de asemenea eficiența controlului. În partea centrală a protectorului există o nervură longitudinală continuă, a cărei formă, datorită numeroaselor blocuri, seamănă cu o centipedă. În plus, sloturile Centipede Siping sunt tăiate în aceste elemente. Acestea măresc dimensiunile plăcii de contact, formând astfel un număr de margini suplimentare de cuplare care măresc performanțele magistralei în timpul accelerării.