Consumer Reports au testat anvelopele de iarnă
Lista de anvelope testate:
- Bridgestone Blizzak LM001
- Hankook Winter i*Cept Evo2
- Michelin Pilot Alpin 4
- Nexen Winguard Sport 2
- Pirelli Winter Sottozero 3
- Toyo Observe GSi-6 HP
- Vredestein Wintrac Pro
- Yokohama BluEarth*Winter V905
Revista Consumer Reports, care publică teste comparative a diverselor produse, testează de asemenea anvelope, iar într-un număr recent au fost publicate rezultatele testării anvelopelor Performance cu viteze V și W (viteze permise până la 240 și, respectiv, 270 km / h). Anvelopele au fost testate pe zăpadă, gheață, asfalt uscat și umed, iar experții și-au evaluat zgomotul și confortul.
Primul loc a fost ocupat de anvelopele mărcii olandeze Vredestein, care s-au dovedit a fi excelente pe zăpadă și gheață, iar singurul lor dezavantaj a fost rezistența crescută la rulare. Michelin a ocupat locul doi, care a pierdut puncte din cauza zgomotului relativ ridicat și a rigidității, iar Nexen s-a situat pe locul trei, pierzând pe asfalt uscat și umed. Nu departe de podium s-a amplasat Yokohama ce s-au părut prea rigide pentru experți, dar a demonstrat performanțe excelente de frânare pe gheață.
Al cincilea loc s-a ocupat de către Hankook cu tracțiune bună pe zăpadă, dar medie pe asfalt. În spatele lui este Bridgestones, care, de asemenea, nu merg bine pe asfalt și sunt, de asemenea, mai zgomotoase decât Hankook. Ultimele locuri s-au înpartit către anvelopele de la Toyo și Pirelli, primul model fiind introdus abia recent, în timp ce Pirelli se apropie deja de bătrânețe. În ceea ce privește evaluările, Toyo a fost singura anvelopă din toate anvelopele testate care a obținut o notă nesatisfăcătoare într-una dintre discipline, care prezintă performanțe de frânare prea slabe pe asfalt umed, Pirelli ar trebui inprospatat, deoarece acestea sunt mai inferioare în bilanțul general al performanței cedind locul modelelor mai proaspete.
Frânarea pe gheață a fost evaluată cu o viteză de 16 km / h (de la 96 km / h pe asfalt uscat și umed), iar evaluările de manevrare s-au bazat pe modul cum se comportă anvelopele în timpul unei manevre de urgență. Efortul de tractare pe zăpadă a fost determinat prin calcularea distanței necesare pentru accelerare de la 8 la 32 km / h, în timp ce zgomotul și confortul au fost evaluate subiectiv.
Rezistență slabă la acvaplanarea longitudinală
Nivel redus de zgomot
Nivel ridicat de confort
Bilanț bun de performanță
Preț atractiv
Manipulare bună pe suprafețe uscate
Anvelope foarte liniștite
Comportament dezechilibrat pe suprafețe umede (limita de prindere este atinsă brusc)
Rezistență ridicată la rulare