Testul anvelopelor de iarnă 225/45 R17 - Autobild, 2019
Când echipa Auto Bild a cumpărat anvelopele 225/45 R17 pentru testul de iarnă 2019/2020, au ajuns la concluzia că “alegerea mare este o tortura”. Dimensiunea a devenit atât de masivă în rândul producătorilor auto, încât fiecare companie de anvelope oferă acum cel puțin un model de „calibru” adecvat.
Chiar și experții cu experiență sunt surprinși de câți vânzători fără nume încearcă să preia un procent din vânzări de la mărcile renumite. Ei sunt cei care încălzesc piața cu prețuri avantajoase. A ajuns la punctul în care diferenta în bani a devenit de trei ori: într-un caz, kitul va costa 160 de euro, iar în altul , cumpărătorul va fi nevoit sa achite pina la 500 de euro. Este timpul să vedem care este problema.
Rezultatele etapei de calificare
Auto Bild a cumpărat 53 de seturi de anvelope de diferite mărci de pe piață: - chiar dacă nu știu încă despre tine, iată șansa ta de a pătrunde în lume. Dar, pe drumul spre recunoaștere, fiecare anvelopă a trebuit să se prezinte frânând pe asfalt umed. Testul este dificil, astfel încât nici modelele mărci lor cunoscute nu reușesc întotdeauna să îl treacă.
De exemplu, Laufenn I Fit LW31, Gislaved Euro Frost 6, General Altimax Winter 3 și Matador MP 92 Sibir Snow nu au reusit sa treaca testul - fiecare dintre ei are in spate un proprietar de renume. Așadar, nu e păcat să se afle într-o astfel de companie pentru Triangle TR777, Sailun IceBlazer Alpine Evo, Fortuna Winter UHP și Linglong Green Max Winter UHP.
După cea de-a doua probă de calificare - frânarea pe zăpadă - au fost identificați douăzeci de candidați, care au avut șansa de a concura pentru titlul de cea mai bună anvelopă de iarnă 225/45 R17 din sezonul 2019/2020.
Rezultatele etapei principale
Pentru a determina câștigătorul, experții germani au efectuat treisprezece teste de conducere și, de asemenea, au calculat economia anvelopelor în conformitate cu trei criterii. Pentru interes, au testat și modelul de vară.
Zăpadă
Testele pe zăpadă pentru o anvelopă de vară s-au încheiat în mod firesc cu eșec. Modelele de iarnă au fost aproape la egalitate, doar ocazional unele dintre ele au iesit din grupa generală. Nimeni nu a avut un avantaj clar.
Asfalt umed
La testele pe asfalt umed, nici modelul de vară nu a reușit să ocupe primele locuri la toate disciplinele. Printre anvelopele de iarnă, au fost cei care au schimbat doar liniile de top.
Asfalt uscat
Pe asfalt uscat, niciuna din anvelopele de iarnă nu a intrat în zona „roșie”, ceea ce indică o siguranță suficientă atunci când funcționează pe timp cald. În același timp, nimeni nu s-a angajat să concureze cu modelul de vară.
Экономичность
Nu toate anvelopele de iarnă vor rezista mult: diferența de kilometraj potențial ajunge la 15.000 de kilometri. Rezistența la rulare este practic aceeași, cu rare excepții.
Tabelul cu note
În mod tradițional, la rezumatul rezultatelor, Auto Bild a acordat premii anvelopelor care merg bine și, în același timp, beneficiază de o combinație de criterii precum prețul, kilometrajul potențial și consumul de combustibil. În rating au fost marcate cu semnul “Ecomaster”.
Continental WinterContact TS 860 a devenit câștigătorul marelui test Auto Bild în ajunul iernii 2019/2020. Această anvelopă este „puternică și convingătoare în orice vreme”, au scris experții germani într-o recenzie. De asemenea, au remarcat o bună rezistență la uzură și o rezistență redusă la rulare.
Rezistent la acvaplanare.
Stabilitate laterală bună pe asfalt umed