Auto Motor und Sport: Testul anvelopelor de vară dimensiunea 225/45 R18 (2020)
Auto Motor und Sport au testat anvelope la diferite prețuri de 18 inch
În noul său test, editura germană Auto Motor und Sport a comparat anvelopele de vară cu dimensiunea 225/45 R18, inclusiv cele concepute pentru berline sport, precum BMW Seria 3 folosită la teste.
Testele au implicat anvelopele cu o varietate de prețuri, de la anvelope premium, cum ar fi Continental, Michelin, etc., la Giti ieftine de la un producător cu sediul în Singapore. Multe modele s-au recomandat deja în teste europene, o atenție deosebită trebuie acordată anvelopelor Continental PremiumContact 6 „sport-confort”, care au fost recent modernizate.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 a fost desemnat cel mai bun din 2020 datorită distanței de frânare cea mai scurta pe suprafețe umede și a unei manevrabilități excelente, Michelin Pilot Sport 4, care nu a avut un comportament atât de echilibrat, dar reacții la viraje foarte rapide, a ocupat locul doi cu o marjă minimă. Continental și, respectiv, Pirelli P Zero, se află pe a treia și a patra pozitie, care au avut unele dezavantaje - puteți afla despre acestea din tabelele de mai jos.
Nexen Nexen N'Fera Sport a fost din nou suficient de performant pentru segmentul său (iar experții au recunoscut că Nexen a avut cel mai bun raport pret-calitate în acest test), în timp ce Maxxis Victra Sport 5 și Toyo Proxes Sport au avut o distanță mare de oprire pe suprafață umedă, din cauza căreia nu au putut să ia locuri mai înalte. Pe ultima linie se află Giti, care arăta o prindere prea slabă pe suprafețele umede.
REZULTATELE TESTULUI
Rezistență excelentă la acvaplanare
Distanțe scurte de frânare pe suprafețe uscate
Absorbție bună la șoc
Nivel redus de zgomot în interiorul și în afara mașinii
Rezistență crescută la rulare
Răspuns precis la direcție
Rezistență crescută la rulare
Zgomot crescut în afara vehiculului
Stabilitate laterală bună și tracțiune pe suprafețe uscate
Nivel ridicat de confort
Nivel redus de zgomot
Supravirarea poate apărea brusc la limita de prindere
Rezistență crescută la rulare
Absorbție bună la șoc
Nivel redus de zgomot în afara mașinii
Stabilitate de virare insuficientă pe suprafețe uscate
Rezistență crescută la rulare
Cea mai mică rezistență la rulare, astfel încât anvelopele pot avea potențialul de a reduce consumul de combustibil
Nivelul zgomotului relativ scăzut în cabină
Cel mai puternic zgomot în afara mașinii
Distanțe scurte de frânare pe suprafețe uscate
Rezistență scăzută la rulare
Rezistență slabă la acvaplanare
Nivelului zgomotului ridicat (produce un sunet bine audibil)
Răspuns precis la direcție pe suprafețe uscate
Informativitate buna
Confort acustic redus
Rezistență ridicată la rulare